Tabata.pl

Intensywny Trening Interwałowy

Trening w domu

Wiele osób bardzo często ćwiczy w ogóle, tłumacząc się brakiem wystarczającej ilości czasu, aby znaleźć w ciągu dnia miejsce na trening. Często myślisz, że skuteczne ćwiczenia muszą trwać co najmniej 45 minut plus dodatkowy czas na dojazd i przygotowanie do treningu.

Mam dla Ciebie bardzo dobrą wiadomość możesz wykonywać trening w domu bez sprzętu, który zajmie Ci w sumie kilkanaście minut. Wystarczy wykonywanie prostych ćwiczeń z obciążeniem ciała opartych na zasadzie treningu Tabata przedstawionych na naszej stronie 3 razy w tygodniu, aby cieszyć się na co dzień sprawnością, siłą i zdrowiem. Do wyboru masz różne rodzaje ćwiczeń które z powodzeniem zastąpią Ci siłownie: pompki, przysiady, brzuszki, wykroki, bieg w miejscu itp.

Najlepsze ćwiczenie Tabata to burpees –  pompka, przysiad i wyskok w jednym ćwiczeniu jak na poniższym filmiku:

Jeśli myślicie, że to tylko kilka minut więc musi być łatwe to spróbujcie wykonać ten prosty trening w domu i przekonajcie się sami.

Szybki trening w domu jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, których dostęp do siłowni lub sali fitness jest niemożliwy.  Treningi domowe, a szczególnie te z nich, które zajmują nam niewiele cennego czasu, są idealne, gdy natłok obowiązków nie pozwala na udanie się do siłowni czy klubu fitness. Kobiety lubią ćwiczyć aby zmieścić się w nowe sukienki ASOS lub spodnie zary jak idzie wiosna 🙂 Najważniejszą sprawą jest regularność, czyli minimum 3 razy w tygodniu każdy powinien znaleźć czas dla siebie. Można ćwiczyć rano, w południe, po południu, wieczorem – pora dnia nie ma znaczenia – liczą się dobre chęci do ćwiczeń.

Jeżeli nie masz pewności, jak poprawnie wykonywać jakieś ćwiczenie lub szukasz dobrych inspiracji i motywacji do ćwiczeń, warto poszukać w sieci filmów instruktażowych. W popularnych serwisach typu youtube dostępna jest obecnie ogromna ilość tego typu materiałów. Korzystając z nich, możesz mieć swój klub fitness w domu.

8 Responses to Trening w domu

  1. Marek says:

    Dzięki, właśnie wykonałem to co na filmie i nie mam już na nic siły, niezłe pobudzenie, cały się spociłem, spróbuje go wykonywać codziennie.

  2. paluinaaa says:

    Tę serię 4-minutową wykonujemy tylko raz czy kilka razy?

  3. workout says:

    Wygląda na łatwe do wykonania, ale można się przeliczyć.
    Na szczęście wydolność organizmu się szybko poprawia i już po kilku treningach będzie można zauważyć znaczna poprawę.

  4. wiktor says:

    To ćwiczenie co nazywa się BURPEES jest najlepsze 😉

  5. Tatanko says:

    Jeśli mogę to polecam jeszcze ten filmik https://www.youtube.com/watch?v=ukGTjW9xy4U naprawdę niezle

  6. Lois says:

    Od jutra rozpoczynam odchudzanie, kto się odchudza ze mna?
    Wyszperalam w necie dobry sposób na schudniecie

  7. andrew29 says:

    Jezeli poczatkujaca osoba bierze sie za trening w domu i nikt wczesniej nie skorygowal jej bledow w wykonywaniu cwiczen to gwarantuje ze beda problemy przez co szybko mozna sie zniechecic do trenowania.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *