Tabata.pl

Intensywny Trening Interwałowy

Trening na spalanie tłuszczu

Jeśli nie chcesz lub nie masz czasu to wcale nie musisz spędzać długich godzin na siłowni czy w fitness klubie, aby zrzucić zbędne kilogramy i spalić tłuszcz. Dla Ciebie może okazać się lepszy krótki intensywny trening, który w naprawdę ekspresowym tempie spala kalorie, a dzięki wysokiej intensywności spalanie tłuszczu występuje nawet do 48 godzin po treningu. Nie jest to kolejny cudowny trening który nie działa – jest to poparty badaniami naukowymi sposób z powodzeniem stosowany przez sportowców aby znacznie poprawić swoje wyniki w krótkim czasie.

Droga do wymarzonej sylwetki bez zbędnego tłuszczu oparta jest na jednej prostej zasadzie: jeśli chcesz zrzucić kilka kilogramów, musisz spalić więcej kalorii niż zjadasz. Ten krótki intensywny program treningowy na spalanie tłuszczu i poprawę kondycji, pozwoli Ci wprowadzić tę zasadę w życie oczywiście przy założeniu, że Twoja dieta będzie optymalnie ułożona na ujemnym bilansie kalorycznym.  Do wykonania treningu Tabata nie potrzebujemy siłowni, ani żadnych przyrządów – niezbędne za to będzie trochę miejsca i najważniejsze zapał do ćwiczeń. Najważniejsze jest pozytywne nastawienie i regularne treningi 3 razy w tygodniu.€“ Podczas każdej sesji treningowej mocno pracuje wiele mięśni Twojego ciała naraz, a zbędny tłuszcz wypala się szybciej niż normalnie gdyż działa tutaj efekt „afterburn” – podwyższonego spalania tłuszczu po intensywnym wysiłku. Pomimo, że ten trening na spalanie tłuszczu i poprawę wydolności fizycznej jest naprawdę ciężki to po kilku tygodniach efekty treningu Tabata mogą Was nieźle zaskoczyć. Kliknij tutaj i zobacz jak poprawnie go wykonać.

5 Responses to Trening na spalanie tłuszczu

  1. Zbyszek says:

    Według mnie bardziej istotna od treningu jest jego regularność, czyli trzeba ćwiczyć minimum 3 razy w tygodniu, do tego zmieniać ćwiczenia, szybkość, intensywność, ilość powtórzeń gdyż nasze ciało się przyzwyczaja – oczywiście zbilansowana dieta też jest ważna. Najważniejsza jest motywacja i chęć do ćwiczeń.

  2. krystyna says:

    trening brzmi bardzo fajnie! ja do tego dołączyłabym jakiś dobry suplement na spalanie tłuszczu

  3. Małgośka says:

    No proszę. Autor plus 5.

  4. MarysiaT says:

    Od jutra rozpoczynam odchudzanie, kto sie odchudza ze mna? Nie bedzie lekko ale trzeba sie wziac za siebie. Mam juz dobry plan na odchudzanie, wszyscy ktorzy sa chetni proponuje zaczac od wipisania w google – radzi jak szybko schudnac

  5. Pawelg83 says:

    Ja uważam tabate za świetny sposób na zwiększenie wytrzymałości organizmu. Osoby, które zabierają się za zrzucanie zbędnych kilogramów powinny najpierw zapoznać się ze specyfika tego treningu. Tabate może trenować każdy, ale najlepsze efekty przyniesie ona w przypadku osób aktywnie trenujących. Tylko wytrenowany organizm będzie potrafił wykonać założone ćwiczenia w pełnym zakresie i z odpowiednim tempem. Reasumując tabata jest dobrą formą treningu, ale nie należy oczekiwać od niej cudów!!!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *