Tabata.pl

Intensywny Trening Interwałowy

Odżywki na spalanie tłuszczu

Oczywiście przede wszystkim najważniejszy jest trening, ruch i aktywność fizyczna, ale w celu uzyskania szybszych i lepszych efektów naszych zmagań możemy się wspomóc różnymi odżywkami na spalanie tkanki tłuszczowej. Prezentujemy lista odżywek i suplementów, wspomagających odchudzanie, opracowaną przez trenera kulturystyki i fitness.
odzywki-na-spalanie-tluszczu

1.ODŻYWKA WYSOKOBIAŁKOWA – jest to dokładnie koncentrat białkowy w postaci proszku do przygotowania posiłku płynnego. Białka są podstawowym materiałem budulcowym organizmu, stanowią ok. 15 % masy ciała człowieka, w tym głównie układu mięśniowego. Są głównym składnikiem większości enzymów i hormonów regulujących przemiany metaboliczne, dzięki temu przyspieszają przemianę materii nawet o 40%, co w efekcie prowadzi do redukcji wagi, głównie w zakresie zapasowej tkanki tłuszczowej.

2. ZIELONA HERBATA – ma działanie odchudzające, przyspiesza przemianę materii i zwiększa poziom energii. Zawarte w niej polifenole niszczą i wymiatają wolne rodniki.

3.L-KARNITYNA – spalacz tłuszczu. Jest substancją niezbędną do funkcjonowania mięśnia sercowego i mięśni szkieletowych, a także innych tkanek i organów. Reguluje przemianę kwasów tłuszczowych ułatwiając ich utlenianie.

4. Jagody Acai – wspomagają spalanie tłuszczu oraz zmieniają stosunek tkanki mięśniowej do tłuszczowej w organizmie.

5. TERMOGENIKI – np. ThermaCuts to kompozycja naturalnych wysokoskoncentrowanych składników o działaniu termogenicznym. Stymuluje szybki rozpad i skuteczne spalanie tłuszczu oraz hamuje katabolizm białek.

6.KOFEINA i GUARANA – popularne preparaty o doraźnym działaniu energizującym i pobudzającym ośrodkowy układ nerwowy. Wspomaga mobilizację kwasów tłuszczowych i glikogenu podczas ćwiczeń aerobowych.
Może również zwiększać siłę skurczu mięśni.

7. UltraSlim – najskuteczniejszy spalacz tkanki tłuszczowej na rynku. Jest produktem w 100% naturalnym. Nie zawiera cukru, soli, sztucznych barwników ani aromatów. Szybko spala tkankę tłuszczową, poprawia funkcjonowanie wątroby, obniża poziom złego cholesterolu, polepsza funkcjonowanie układu sercowo-naczyniowego, zapobiega powstawaniu miażdżycy naczyń krwionośnych, reguluje poziom hormonów odpowiedzialnych za powstawanie nadwagi. Dobry spalacz tłuszczu podczas stosowania niskokalorycznej diety redukującej wagę naszego ciała.

8. SKŁADNIKI MINERALNE – są potrzebne do utrzymania na określonym poziomie procesów fizjologiczno-biochemicznych organizmu. Wzmożony wysiłek fizyczny wymaga zwiększonego dostarczenia wielu makro i mikroelementów. Sportowcy muszą spożywać odpowiednio większe ilości potasu, sodu, wapnia, magnezu, cynku, miedzi, chromu i selenu.

9. WITAMINY – należą do związków organicznych niezbędnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu człowieka. W przypadku sportowców i ćwiczących amatorów wymagana jest dodatkowa suplementacja wybranych witamin, na które zapotrzebowanie wzrasta na skutek znacznego obciążenia treningowego.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *